01 oktober 2009

=)

TJA :)

Vad hände med sommaren egentligen? Brukar den vara så kort? Hösten har ju knappt hunnit komma förrens man tagit fram vinter jackan. Skulle ju inte bli förvånad om det började snöa snart..




Jag och Jennifer

Annars, är allt bra med mig. Gör inte så mycket mer än att jobba, sova, supa och lira AION. Naglarna sitter där dom ska fortfarande.. är riktigt nöjd med hennes arbete. Sitter ju som berget och SNYGGT är det också. Rekommenderar verkligen hennes salong. För att gå in på hennes hemsida klicka här.

Imorgon skall jag och Jennifer köra från 11:00 - 23:00 på Spice.. Skall väl bli sådär roligt. Men cash blir det. Idag har jag jobbat på Lökeberg från 18:30 - 23:00, hade verkligen ingen koll på hur allt fungerade där. Men måste jobba ihjäl mig nu, för snart skall jag och Linda flytta till en 3:a och det skall bli as nice !
Tänk mig och Linda, haha kommer ju vara förfest där varje helg.. hoppas inte.. för de lär ju bli jag som kommer få städa.



Köpte mig en tröja när jag var och shoppade med Jennifer, Linda o Jonas igår. Blev en liten fin cardigans från Nallen. Dom har fatkiskt kläder i min storlek också :) Billigare är det dessutom ! Senare på kvällen drog ja Linda o Hanna till Rockbaren och tog "några glas". Blev faktiskt en ganska intressant kväll, eller skall man säga.. diskussioner?

Måste bara notera en grej till, jag har färgat håret ÄNNU mörkare nu.. haha hoppas ni som vet hur jag såg ut innan är nöjda nu =) mm..

Ajaaaaaaa.. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar