25 september 2009

Jobb

Man känner ju verkligen att sommaren är över. Det går redan jul reklamer på tv och folk börjar prata om att köpa julklappar redan NU! Tragiskt..


Jag och Robin i Askim badet

Hotet om att få beach kroppen fanns inte i mig någonstans i år.. Önskade att man ändå hade den magen man hade när man var yngre.. börjar känna mig gammal tragiskt nog. Jobbar så mycket att ja inte hinner med mig själv längre..


Fransk manikyr 550:-

Fixade faktiskt mina naglar igår :) Jätte nöjd med resultatet ! De skulle hålla i 4 veckor upp till 6 veckor. Verkligen värt det. Sen på åter besöken kostar det runt 50-100 per nagel beroende på vad som har hänt. Värt! Fick även tre små diamanter på ena fingret också, helt kostnadsfritt. Najs.

xoxo

2 kommentarer:

  1. du har en beach kropp =)

    fina naglar.... puss...

    SvaraRadera
  2. Haha aa jo, d e nog bara jobbet :P Du har ju jobbat SÅÅÅÅÅ mycke det senaste... Och instämmer på va hemie sa :)

    SvaraRadera