24 oktober 2009

Dålig uppdatering

Jag vet jag är sämst på att uppdatera mig, men ja har verkligen inte tid och sitta här och uppdatera varje dag.
Kommer uppdateringar varje helg istället om veckans händelser. yää


Förra helgen hade Malt & Humle Glam-Rock tema. Som resulterade hemska bilder. Men skoj hade vi! Mycket festliga och roliga minnen har man. Tiihi








Annars under veckan har de inte hänt så mycket mer än att jag har jobbat.. och jobbat.

Har nästan inte lirat Aion någonting. Börjar bli tråkigt... :O

Idag, skall eventuellt jag och Staffan dra till Sticky.. kanske bara. Hoppas vilket fall :)

tjaaaaaaaaaaaa... mm.... btw.. jag är siffran 5.
NI MÅSTE LÄSA
NUMERLOGI den är ju så läskig sann! Man skall räkna ihop sitt födelsadags år så får du en siffra, den siffran betyder mer än vad du anar, den berättar HELA din livs historia, och allt ALLT stämmer! Så läskigt!


Jaja, hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar