06 oktober 2009

rosa

Hej Hej.

Har verkligen fastnat för Youtube. Finns så mycket sjuka videos där så det är sjukt att de ens är tillåtet att lägga ut sådana offentligt. Men jag skall inte tjata ut min blogg med massa youtube klipps som är så meningslöst roliga så..


La in lite bilder från mobilen nyss, som är tagna lite överallt o ingenstans.

Översta bilden är tagen inne på Fiorucci. Fann två hur gosiga mössor som helst. Man ville bara ha den. Ha den hemma, och använda den som kudde eller något. Den var så mjuk och SKÖN! Om någon har lust kan ju någon pröjsa 3k och ge den till mig :)



Igår så var jag och Jonas på torp, åkte från kungsportsplatsen bort till kungsbacka till Freeport för att hitta en jacka som jag söker. Men där fanns ingenting så vi drog till Torp för och kolla en pälsaffär ifall de hade den jackan ja ville ha. Men icke. Så jag gick in på Pondus och köpte mig en ny bag.

Sen idag så drog vi till IKEA där ja köpte min underbara flis set =D i Rosa! Kan de bli bättre?




Nu skall jag, mamma o linda + mammas kompisar dra och simma :)

xoxo

1 kommentar: