16 oktober 2009

hej!

Ikväll skall jag Linda och Bella dra ut till Göteborg och bara dansa faktiskt. Det blir inge alkohol alls inblandat idag. Vill inte tänka mig hur jag beter mig när jag är helt redlös när jag är ute på krogen. Får ju sms dagen efter där det står bland annat: "oj va du var intim går" "de var verkligen jätte skoj o träffas igår, fika?" och ja har inge minne av att ja ens har träffat dom.. inte okej!



Imorgon haha... påtal om fylla. Då blir det glam rock tema på malt och humle. Skall bli riktigt najs. De vi ska förfesta med skall i vilket fall klä ut sig sen vet ja inte hur resten av Kungälv gör. Men skoj skall det bli. Förfest med Guitar Hero och massa nära och kära. NICE!



köpte mig ett nytt bälte från Shock,
och tog ett par gamla jeans o klippte av:)



Nu skall jag ta och duscha o köra mamma o hennes polare till en vän till dem och sen plocka upp Bella o förbereda oss för kvällens utgång! Ha en trevlig kväll alla. oxxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar