16 mars 2010

träna

en pizza

Gjorde ingenting igår.. som vanligt..
Jonas kom hem till mig lite senare på kvällen så drog vi till maxi köpte pizza saker och vi (han) gjorde två .. aa pizzor. m
Fick mig en tatuerings tidning. fyfan vad jag är kär i den tidningen. finns massor jag vill kladda på mina armar. köp den INTE! hihi

Ikväll, skall jag dra och träna.. finally. inte rört på min kropp på över 2år nu.. haha
minns när jag var som aktivast. körde klockan 7.00 spinning 30min innan skolan. sjukt
sen kunde jag träna 4 pass om dagen, spinning, core, bodypump sen dans. siiick

nu orkar jag knapp gå upp ur sängen. (gick precis upp)

men ikväll så jävlar anaman. skall jag träna på friskis med Bella.
skickade iväg ett sms till henne: tvinga med mig på träning, jag börjar bli tjock.

får väl se, hon skulle hämta upp mig klockan 19.45 såå... lär ju dra dit. men hur mkt jag rör på mig är ju en annan fråga.. yäää

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar