05 mars 2010

korv


jahopp. då har man äntligen duschat och skall göra sig klar för kvällens.. bravalder. hmm Började dagen med att jag och Malin gick upp klockan 8 i morse, ja.. klockan 8! Helt otroligt.

Sen drog jag till vårdcentralen runt halv 11.. och kom in på akuten klockan halv 12.. ungefär.. Fick snackat med doktorn och han uteslöt att jag skulle ta massa prover angående min mage. Skickades in på prov-rummet, och skulle ta blodprov. Tror ni jag lipade? Klart jag gjorde.. lipade som en flicka på 10år.
Dom fick inte ut något blod så dom stack mig i andra armen, klart fan att det inte heller gick så ja fick gå och käka mig mätt o drack i mig.. en 4dels cola och gick tillbaka.
Seeen så, fick hon ut 4 rör med blod, blä.. och ett stick i fingret. fyfan..
var på sjukhuset för 2dagar sen också, där skulle fittfitterna ta blodprov också.. asså det är det värsta jag vet!

Men nu är allt bättre och jag ska sminka mig strax, och bestämma mig för vilka kläder jag skall bära.
Väntar på frida sen så ska vi dra till Benny och sen till Rickard eventuellt, där Peter, johnny, robin o william o emil är.. korv party..

xxxxxxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar