24 mars 2010

gott


Igår.. så drog jag hemmåt en svän från Jonas.. sen skulle ja träna med Bella o Frida.
Gjorde nån konstig gympa grej.. fyfan,.. konditionen är inte kvar i mig asså..
Men det gick okej..

Sen drog vi till Bella och gjorde käk.. falukorv med POTATIS-mos... mums.

Tog fram Astin och hällde upp i Champange glas och satt och tjötade. Sen drog vi på en biltur.. eller, tjaa.. det gjorde vi innan vi drack SJÄLVKLART. :)

Sen satte vi oss ner igen och hade grymt kul. Varför? Vet ingen av oss.. vi hade skoj vilket fall.. jä
Tror vi inte hade en enda sekund vi inte skrattade..
Fienden och jag. Gick bra ihop faktiskt. haha
Man har sina fördommar, men man ska inte dömma nån innan man har lärt känna personen i sig. ;)

Tror Frida skall med till Peace n Love. Blir ju grymt! lätt du ska med frida!! :)))
jää..
nu ska jag äta min räkmacka jag fick. dunder!.. caio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar