01 mars 2010

Piercing


I fredags så drog jag och Malin in till stan :) fick oss en liten shopping dag även båda kanske inte ska lägga pengarna på saker som inte är så nödvändiga atm.

Drog till barbarella och bytte piercing, och väntade på Jonas som skulle pierca sig. Såg jätte scary ut. Men han sa att det inte gjorde så ont.

Tänkt mig att töja mina också..

Annars.. klockan är mycket.. så ja .. skriver mer imon..

kan notera att nån är jävligt mycket PACH och det är faktiskt inte jag. utan ja nämner inget namn men du är fan i mig otrolig :D hahahahahahahahahahahaha HAHAHAHA shit. HAHAHAHAHHA PACH!

2 kommentarer:

  1. wääää har inte jonas redan hål? hmm ja e efter haha.....
    de finns PACH ja vet me ett... jäääj..

    SvaraRadera
  2. jäää. ja med! mm han tog hål i andra örat baah

    SvaraRadera