13 mars 2010

bella

Tja,
Åkte in till stan idag, med Bella bonita.
Vi bestämde att dra in klockan 12-13.00 men kom väl inte iväg förrens runt 15.00 :D

Igår, eller tjaa, förrgår tittade vi på Alice i undelandet.
Helt okej film, men jag ger den bara en 3 av 5. Förväntade mig så mycket mera, så tyvärr..
den filmen behöver man inte se på bio.
Min åsikt!


Igår, .. tja, hände inte så mycket. drog till stan som sagt. Bella fick köpt nån kavaj o så, säkert något mer men jag var så upptagen med att springa runt överallt..
så ja vet faktiskt inte vad hon fick köpt. heeeeee


Sen drog ja hem till Krull och plockade upp han o Malin och drog till Malt och käkade after work. mums

Sen har jag ju mina dåliga vanor att lägga mig sent, så jag satte mig med Aion när jag kom hem och ska väl lägga mig nu strax.. ska bara bli lite tröttare...

imorgon, händer iiiiiiiingenting.. orkar iiiiiiiingenting heller. nä nä

mm..

godnatt



Köpte mig en naturdiet shake, fick i mig halva sen blev jag kass i magen.
Den skall vara mätande, den gjorde mig bara toanödig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar