25 juli 2009

Torsdags : Sticky Fingers


Hej.
Ännu en torsdag då man var på Sticky Fingers. Varför inte liksom?
Men denna gången var vi ett litet större sällskap. Vi började förfesten hemma hos Hanna. Jag och Wiliam åkte in med bussen och Peter, Jonas, Staffan och araben åkte bil in. När tiden börjar luta åt sitt håll: Sticky. Så börjar vägarna bli lite knasiga.. allt började snurra och spriten börjar ta slut. Då visste jag att nu räcker det med alkohol för kvällen : P

När vi kom in så var det ganska lugnt. Inte så mycket folk som vi hade förväntat oss men skoj hade vi! Mycket mer om kvällen minns jag inte direkt än att vi kom hem till Hanna senare mot 3-4 tiden och alla deckade förutom Wiliam. Idioten sprang ju runt och väckte alla. Sen fick väl Staffan och araben nog och tog sig ett bad i badkaren och drack rödvin i var sitt vin glas. Jag somnade nog på 3 olika platser där jag var av blev väckt på. Hanna sov och Peter snarkade som vanligt.. senare stack wiliam och alla somnade till slut.

Här är lite bilder. Mer finner ni på Facebook : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar