21 juli 2009

Godkväll.

Ligger i sängen nu och är jättetrött. Jag har äntligen skaffat mig ett jobb.. typ!
Har jobbat ett par gånger nu, och trivs faktiskt. Trodde aldrig att jag skulle vilja jobba, men efter att gått hem med minst 500 i dricks varje dag så tror jag att jag stannar kvar ett tag.

Men annars.. under veckan har det hänt en del. Men inget som jag vill prata offentligt om. Bråk.. missförståndelser och massa annat. Men idag.. och igår kväll beslutade jag och Belle att hyra tre filmer, köpa snacks på Maxi och dra hem till han i fontin och glo film. Fick med oss en Jonathan också.

Så idag, tog vi och såg klart på episode 2 av Filmen XIII. SKIT GRYM FILM!!!! Rekommenderas!

Men nu skall jag nana.. ska upp i morgon igen och jobba.. hoppas på bättre väder och mer pengar i fickan ; ) Godnatt <3


1 kommentar:

  1. Jao, den var grymt bra... Får hoppas på att episode 3 & 4 kommer snart!

    SvaraRadera