03 juli 2009

Sticky Fingers con Maral y Jessica

HHAahhAHahah

Vet inte riktigt vad som hände igår.. men skoj var det. Jessica blev utslängd, Maral virrade runt och var allmänt borta bara och jag försvann bort till Partille igen. Kvällen var faktiskt rätt skoj förutom att det var så ont med folk. men vi hade jävligt skoj ändå. Fast dom två bönderna minns ingenting! Idioter.. haha

Vilket fall, när jag skulle hem från Marcus gick jag fan barfota, har sådan jävla skoskav av mina skor :D
Ringde pappa på morgonen kanske runt 12:00 och bad han hämta mig. Var så seg hela morgonen, tror vi somnade runt 3:00 eller 4:00 tiden kanske.

Här är lite pictures från gårdagen. Mer finner ni på facebook.com






__________________________________________________________________________________

Senare nu idag skall jag ta och köra hem till Maral.
Ungen var ju inte hemma när jag vär där och knackade på och idioten hade tappat sin mobil också :D hahahahahHhah lyckat

so long.. ska ta en power nap nu innan också.

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar