10 juli 2009

Sticky Fingers

Hej.

Sticky börjar bli mitt nya häng ställe. Det är grym musik och grymt folk. Men klart igår, när jag Hanna, Hannah och Linnea var där så var det allt mycket märkligt folk där. Folk som skulle ragga ÅT sina kompisar som satt BREDVID liksom hallå? Sen tafsade någon på Linnea som satt bredvid. Hur idiotisk får man vara, och så nekade han till det när hon kommenterar honom. Sen när hon vänder sig om repeterar han det och förnekar. Jävla idiot!


Senare efter 2:00 stängde ju Sticky så jag och Hanna drog till Diamond Dogs ( tror jag det hette ) och chillade/varvade ner lite. Okej ställe men fyfan va snuskiga människor det var där också. Så fort man går med en tjej kompis utan kill kompisar så tror grabbarna att de är lugnt att bara sätta sig bredvid och vägrar gå tills dom blir hotade med att bli hälld över med Cider. BRA HANNA!

Jävla idiot som satte sig bredvid och gjorde mig piss sur!

"du var på sticky va?"
"ja" (vänder mitt ansikte)
"du såg rätt sur ut, va du arg?"
"nej haha ja har varit glad hela dagen"
"Nej du var jättearg"
"eeeeeh.. nej."
"jo du va arg"
"har vi ens setts?"
"men du var arg"
"NEJ ja har inte varit arg"
så repeterade han de minst 4ggr till
JA FLIPPADE
jaba:" OKEJ OCH om ja nu var arg?" (som jag nu inte har varit)
han ba: "du e söt"


Sen gick jag och Hanna hem...



One by one the pieces fall (one by one the pieces fall)
Until our pride defeats us all
Defeats us all!
Yeah!

Oohh!!
Wake up!
To the sound of this time bomb
Wake up!
To it's deafening song
Wake up!
Cause you don't what you've got until it's gone
Until it's gone
Wake up!
To the sound of this time bomb
Wake up!
To it's deafening song
Wake up!
Cause you don't what you've got until it's gone
Until it's gone away

It's gone away

Yeah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar