08 juli 2009

Rock Baren.. på en tisdag

Hallåj!

Igår var en rolig dag. Jag och Hanna möttes inne i stan och jag skulle göra en impuls piercing. Men Barbarella hade ingen tid och jag fick en tid idag (onsdag) klockan 15.15 =)


Men igår vilket fall, så gick vi vidare till Rock Baren och bara tog det lugnt.. blev en cider.. sen en till.. och en till... och en till.. Slutade med att vi satt runt ett bord först helt själva.. tills det blev knökat. EN TISDAG! Vad gör folk ute på en tisdag?! .. =D



Senare när kvällen började dra till sig ringde jag min hero aka Fredrik (L) me ISAK i bilen =D

Annars igår också så fick jag ett samtal av Hanna Öberg som berättar att jag var med i tidningen : ) kul!


Sen idag, gick jag till Spicy of Thailand och får provjobba på söndag redan, plus jag piercade mig och så kollade vi på bio jag och Hanna. "The Proposal" JÄTTE ROLIG film : ) ! Orkar inte skriva mera..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar