15 september 2009


Hej.



Vet att jag är sämst på att uppdatera, men jag jobbar fan skiten ur mig.. har blivit sjuk nu också.

Men förra helgens.. för två helger sen så fyllde jag år och hade mig ett stort kalas nära mig. Jo, man kan väl säga att de flesta minns mindre än mig. På tanke på att jag var den enda som inte var bakfull dagen efter. :)





Annars har väl inte hänt så mycket. Tittade på Bio för några dagar sen också med Jonas. Vi checkade på "Gamer" som en jävligt rörig film. Jag hade alldeles för stora förhoppningar om den filmen. Den var bra, men rätt jobbig att titta på.






______________________________________________________________



Annars för, ungeför 3 dagar sen så kom min Baby Boo hem från Ibiza. FINALLY är hon hemma.
Blev helt galen när hon ringde mig till min mobil och meddelade att hon var hemma i Kungälv.
(Okej, det kanske inte var världens finaste bild på mig, men jag fann ingen annan på mig och Linda)

___________________________________________________________

Okej, w/e nu skall Jonas bränna ut Guitar Hero 5 åt mig så jag kan ligga i sängen hela dagen idag och bara dega åt Xbox och filmer. Yäää

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar