18 september 2009




Kul att man själv ska på fest och hela köket är fullt med människor, dvs mina föräldrar och deras kompisar festar hjärnet också. Hmm..

Men idag blir det ganska lugnt. Skall in till Hanna runt 18.00 tiden och fixa i ordning oss och sedan skall jag, hanna, bella och linda dra oss neråt till Valand. Hanna kom hem till mig igår kväll 2 kassar med massa smink, parfymer och lotions från hennes jobb,
Grand Parfymeri. Så nu har jag hela badrummet fyllt med saker. Men sen tog hon även upp två V.i.P biljetter till Cocktail - tema på Valand nu ikväll klockan 21.00. Det skall bli riktigt skoj :)

Nu vilket fall, så är Bella påväg hit. Blir väl några glas vin så får vi se vart vinden tar oss. Haha, får väl hoppas på att det blir en "lugn kväll" ;)


Ni andra får ta hand om er, för det skall jag. OCH... den 20... mmmmmm AION!


xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar