22 februari 2010

sommar


Vad man än gör så längtar man bara mer efter sommaren.

Idag, exempelvis så har jag kollat lite på biljetter till Peace & Love. Det kommer bli en dyr festival! Men lätt värt det.
Så fort man snackar med någon planerar man inför sommaren, och tittar man på bilder, så längtar man.. va man än gör så vill man bara ha sommar.

Ja tänker inte klaga på vintern, för det var faktiskt längesen vi hade en så vit vinter. Snö'ig vinter utan slask. Beundrar man ju faktiskt rätt mycket. Men nu räcker det faktiskt, det behöver väl ändå inte snöa mera när man har haft det som (värst) bäst?

Hade ju inte hindrat våren för att titta fram. Absolut inte.
Se gräser gro, och trädna får sin färg, gud va man längtar...

_________________________________________________________


Mer om ikväll händer faktiskt inte, Leo ringde förut så jag är helt ifrån mig, vill killen ska ta sig hem nu!

Jäkla glidare är vad han är.
Ringer och säger: Jag drar till Bali imorgon.
Roligt...


W/e nu ska jag sätta mig vid AION igen. Måste ju för helvete nå 40 snart..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar