10 februari 2010

aion



nickar alltid swea i alla mmo. så bli inte förvånad över ifall du hittar swea i andra mmo, lovar.. de är säkert jag.



önskade bara att tiden inte rann så snabbt när man väl sitter och grindar. tiden bara rullar, kolla klockan nu liksom. 3am och jag är inte ens trött. inte okej.. eller?
men oroa dig inte pappa, ja ska lägga mig nu faktiskt. och ja orkar inget tjat imon om jag måste lägga mig tidigare.. hehe

märks när det är något som jag måste dölja eller glömma / sluta tänka på. för när ja väl börjar geeka mmo så har de sin anledning. denna gången har de en jävla massa anledningar till varför ja började lira igen. men visst går det bra, gjort minst 3-4 lvls på knappt 2-3 dagar. helt okej för att vara över 30. :)

lovade ju mig själv att hitta (engelskt utal) 40 innan veckans slut. plus jädrans jobbs om tar tid. haha nesh, man får ju anpassa jobben till lirandet. haha skoja....

vilket fall, nu har de åter gått tid åt sitta här när ja egentligen har kunnat legat i sängen o sova. ELLER lirat, hade säkert fått några % till om ja inte valde att sitta o skriva blogg.
hahaha fan va onödigt inlägg detta är, känner redan av att imon så kommer ja läsa igenom det, och klicka "radera" knappen. för vem fan vill läsa detta?

NU.. nu ska ja ... Z z z .. sova..

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar