20 februari 2010

One week

hej hej..
Denna veckan har väl inte varit så mycket mer än en vanlig vecka utan arbete. Lite jobbigt är det och inte vara fast anställd, för du vet aldrig när du ska jobba. Kan ringa in dagen innan och säga att du ska jobba dagen efter.. och då kanske du har planerat andra saker som du måste avboka. men så är det bara, och det får man ta.





Annars, i tisdags tog jag äntligen initiativet och köpte hårfärg och färgade mitt bruna hår till svart, drog i lite vit/blonda slingor i jonas hår också. Blev väldigt nöjd med resultatet från oss bägge.




Mitt blev ju inte mer än svart, men jonas hår blev faktiskt bra!

Proud of myself.





Sen i torsdags, så hände väl inte så mycket, mer än att vi drog ut till Sticky.
Jag och Frida var hemma hos mig en stund, sen väntade vi på Jonas so
m körde oss ner till William.
Jonas, bög-blogg-jonas skulle egentligen varit chaffis men bestämde att följa med. Vilket också var roligt för oss alla, att äntligen få se blogg-torsken-jonas få ragga av sig li
te på 92.or som ÄVEN.. notera, som även har pojkvän OCH VET MED OM DET.
Hmm, ingen bra kille den dära Jonas.
DESSUTOM, tackar han nej till trekant med 2 blondiner.. inte för saker gör den bättre
för dom var blonda. Men VARFÖR TACKA NEJ?! Stupid.

not proud... not.. proud









I... hmm, i.. nä.. jag gick aldrig ut igår (lördag idag).. ne!
Jag var faktiskt bara hemma o tog lugnt.. typ?
Drog till Emil lite senare på kvällen..
Just det, var och käkade lite hemma hos Jonas..
bästis blogg bög jonas.. bbbjonas.. BBBJ = Best blog, b..bög jonas. äähe


tyst

..



mer... va hänt mer? minns ju knappt något längre.. här är en bra låt vilket fall!




tack för mig. i kväll ska jag bara till Malin eventuellt.. med Peter, Jonas .. o kanske får med mig Bella o Frida o Staff om han inte ska sitta vid döda spotify hela kvällen..



CHACHA
(som blogg-torskarna säger..)

1 kommentar:

  1. wääää baaaahhh tyypppp jäääää baaah..

    snygga brallor :P lättt..
    har jonas blogg? va heter den dåå haha bögblogg? jäää

    MÖGLIG SVAN fråga peter han vet va de betyder hahaha ROOOLLIIIGT..

    SvaraRadera