30 juni 2009

Rörtången

Tja!

Idag sov jag ut ordentligt, ringde Hanna och Peter som var ute i Solberg där Moa bor. Åkte med Hanna in till Göteborg hem till henne på Vasaplatsen och hämtade min mobil.

Känns så naket utan sin mobil i några dagar, ingen kan få tag på en och man kan inte få tag på någon annan heller.. men ändå är det ganska skönt att slippa den dära irriterande mobilen konstant ringa en hela tiden.



Sen efter att jag tog röd express hem till Kungälv så åkte jag med Peter, Staffan, Jonas och Anders ut till rörtången och tog oss var sitt dopp. Det var rätt kyligt men ändå rätt behagligt skönt. Solen försvann tyvärr bakom molnen så det blev inget stekande.. men jag tror jag klarar mig, är ganska brun ändå.

Skall väl snart traska mig bort mot Peter som är så jävla lat och inte orkar gå hitåt.
Take Care <3

xx


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar