21 juni 2009

My Bloody Valentine 3D

Hallå Godingar!

Vet att jag uppdaterar mig väldigt sent, men jag fastnade lite framför mina privata behov. (mmorpg) Haha ni som förstår kan ju hålla det för er själva : )

Annars just idag.. eller igår blir det. Så kollade jag på bio med Bella : ) "My Bloody Valentine 3D"
Handlingen var ganska kass.. men 3D var skit fräckt! Saker kom ut ur bildskärmen, typ alla tjejer skrek inne i salen haha. Jag ville egentligen sett "Baksmällan" men alla platserna va upptagna. Sägs att den skall vara rätt rolig.

Ni får bedömma själva va ni verkar tycka om den, men den var sådär enligt min åsik.




Annars.. imon skall jag äntligen bli brunett.. får väl se hur det kommer se ut : )
Men nu, skall jag krypa ner i sänga <3 sov gott alla

xoxo / sophie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar