25 juni 2009

Ingetorp


Hello





Vaknade av att min mobil vibrerade på ljudlöst och såg att jag hade missat samtal från krull. Var planerat att vi skulle gå en dags-promenad i värmen, men istället så bar vi av till Ingetorp med lite folk. Blev lite sent, men det var hyggligt varmt ute ändå. Ända fram tills 19.00 på kvällen då vi drog oss hemmåt.

När jag väl kom hem tog jag mig en redig dusch och höll nästan fan på att somna, men så ringer pach höwet igen och säger att vi ska till Jonas och lira Guitar Hero.
Vem fan bangar det?



en katt



Nu sitter man här, igen...
klockan 3:30 på
natten och lirar cp mmorpg..
Och har inga
planer på att lägga mig.

Fast.. åt andra sidan, i morgon bitt klockan 12:00 skall jag vara hos frisören och bli brunett.. får se hur det kommer se
ut : ) hoppas på det bästa!

So long <3
xx




one more thing


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar