21 december 2009

New hair color.. again


Igår var jag på Peacock med Staff o Hanna. Det var oväntat bra faktiskt :) Sen när vi drog hemåt, hade de börjat snöa!!! Hela göteborg va täckt med SNÖÖ !!! myspys

Åkte hem till Malin och chillade, jag staff krull o malin själv. vet inte om ja ska kalla de "mys stund" för vi alla deckade med en gång typ.. åkte hem till mig runt.. 3? och somnade.

När ja vaknade drog ja o hämtade Linda och drog till lökeberg. Hela personalen blev bjudna på julbord på Tofta herrgård. Mys!

Nu.. nu sitter ja här.. hemma. Ska strax röra mig till Staffan. Har precis käkat god mat och färgat håret ännu en gång. NU är det fan i mig svart.. för i morgon skall ja till stan tidigt på morgonen och fixa exstensions med svarta och röda slingor.
Kommer nog, förhoppningsvis bli ballt.


Ta hand om er, xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar