26 december 2009

2 dagar i 1


Tisdags, hmm.. va hände då? haha.. (lördag idag) mm vet inte, men va ja minns .. jo på tal om minne. Mitt minne har blivit hel knasigt. Ja minns knappt någonting längre, minns ju knappt hur gammal min morsa är haha.. Vilket fall, i tisdags, JO nu minns jag. Ja ringde Jonas och så drog vi till Göteborg och så fick jag köpt ett par skor, hm... mer minns jag inte haha.. Men skor fick ja köpt mig ÄNTLIGEN liksom. Tror vi gick runt i göteborg i flera timmar sen sista minuten köp, så fick ja mig ett par fina kängor. Me like :)

Sen i onsdags jobbade jag på Spice. Var faktiskt skönt att komma tillbaka. Allt flöt på bra på jobbet och allt va som de skulle vara, fast ganska lugnt.. för lugnt.
Slutade jobbet runt 18.00, sen klockan 20.00 skulle vi på personal middag med Spice på Dinner 22. JÄTTE fint var det. Mmm..



Jag och Chris

Fick panik shoppa mig en klänning innan middagen, (den ja har på bilden ovanför) väldigt nöjd! Tack Hanna!
Sen efter middagen drog vi till Hard Rock Café, och spelade Disco bowling. SÅ ROLIGT!



Tack alla för en underbar kväll.

Efter bowlingen visste vi inte vart vi skulle dra, så vi drog till trädgårn där de visade sig vara asiat fest. Har nog aldrig innan känt att jag har smält in så mycket som den kvällen. Ja bara försvann in i dimman... hmm.. Men ja fick träffat så mkt folk!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar