18 november 2009

Va hände där?


Sitter nu vid mitt rena skrivbord. Har äntligen städat. Har varit sjuk över 2 veckor om inte mera nu.. och äntligen fått kraft till att fixa i ordning i mitt rum.

Nu skall ja bara ta och rensa hårddisken och föra över allt till en extern hårddisk. Har fyllt upp hela burken som ligger på 500gb med bara bilder.. sjukt!


Annars.. hmm, fikade med Malin och Hanna.. eller fikade, Malin tog en kaffe och jag och Hanna tjötade. Åkte och lämnade Malin på jobbet o Hanna på körskolan och själv drog jag till Maxi och köpte hårfärg.

Sitter nu med SVART hårfärg på höwet och funderar verkligen på om det är ett stooooort misstag jag gör nu. Shit...


(Jättegammal bild på mig när ja hade något snäpp mörkare hårfärg än det jag hade innan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar