08 november 2009

Helgens bravalder

I fredags skulle jag, Hanna och Malin bara ta ETT glas vin eller öl på combi. Som slutade med världens fest inne på malt och humle. Fattar inte de dära med "ett glas" fungerar...
Som tur var betalde ja knappt någonting under kvällen. :)

Lördag blev en Malt och Humle kväll igen. Jag vaknade upp runt 16.00 i Ytterby och fick ett samtal: vi ses hos Karin kl.19.00. KUL!

Jag fick skynda mig hem för att fixa mig för ännu en kväll ute i Kungälv. Ja hinner ju knappt gå på toa liksom :D haha. Jag och Tove blev lite sena till Karin men de gjorde inget, maten blev precis klar när vi kom fram :) GUD vad fint Karin bor.. eller hennes pappa :D

Senare mot kvällen drog vi oss ner.. kände på mig att kvällen skulle sluta dårligt och planerade att gå hem.. men med lite övertygande av polarna hamnade ja där inne ändå med världens fylla. ooo

Nu idag, .. vaknade jag klockan 19.00.. körde Staffan till flygplatsen klockan 4.. och fick VÄNTA ända tills 6.00 för massa omständigheter. Somnade väl klockan 7.00 med Linda bredvid mig. Söt.

Nu skall jag lira Aion och packa väskan lite smått för imorgon drar jag och Hanna till Stockholm och ska glo på PiNK !!!

hejdå. oxxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar