12 maj 2010

CrashDiet



Hej.
Förra helgen, underbar.

Jag gick på CrashDiet's konsert på Sticky Fingers.
Kan ju inte säga mer än att jag dregglade. Kanske såg rätt sleten ut när jag bara stod där och glodde och var rent ut sagt kär!

Fyfan va snygg han var IRL och fyfan va bra dom sjöng irl..


Vi kollade in förbandet Baby Jane, som var grymma de också.
Sen gick vi ner till mitten planen och checkade in Misconduct.
Underbar kväll.. som det flesta Sticky kvällar.

Åkte in med LisFis till henne, förkröka med några brudar och en grabb. Blev en del vin den kvällen, vilket slutade med att ja höll på att **.
Vilket fall, drog in till Sticky runt 20.00 för att hinna se förbandet Baby Jane.
Sen när konserten var slut, drog jag ner och mötte upp Putte. Träffade även på Marcus o Emma senare. Lisa hade jag ingenaning vart hon tog vägen haha.

Men kvällen slutade bra, fick skjuts hem av Jonas och gick upp tidigt dagen efter för att jobba.. bra annsophie..

Tips: Bästa sättet att få bort bakfyllan är att jobba bort den, innan bakfyllan ens hinner komma. all in...

btw (onsdag kl19.12) tagit mitt första glas Mindori och knappt sista för idag. Smakar som .. saft? Som allt annat gör.. mumma!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar