31 januari 2010

Shoppaholic


En helt vanligt dag. Var ledig, vaknade och kände ett behov att åka in till Göteborg.
Mer att säga att ja shoppa, är de väl inte. Tog med mig Jonas in till stan, min pack åsna :)

Köpte mig först ett midje bälte, och ett par "lack" leggings. Skit fräsha båda två.
Lite impuls köp över de hela, men kommer verkligen använda dem.
Mer ja köpte.. vi gick till H&M, fick köpt mig en rosa BH och trosor.
Mycket användning av de
m ;)

Sen.. drog vi till Scorett i femman. Fick syn på ett par sky höga dojor som ja bara va tvungen till att köpa. FYFAN vilket fynd. 300kr för ett par riktigt snygga skor, som va i min storlek! Kan de bli bättre? Japp det kan det, för där fick ja syn på ett jättesött armband också som ja ba tog till mig också. hihi

Drog till Spice sen och käkade lite Phat thai Gai och Pad Kaprao Nua. Mums!




armbandet längst ner: scorett, 129:-
armbandet i mitten: shock 59:-



skor till vänster: scorett 999:- ordinarie pris, nu 300:-
leggings till höger: gina 129:-
midjebälte till höger: gina 99:-

1 kommentar: